wtorek, 4 października 2011

Jest taki Damian i jego projekt.

Damian Lagoritis to młody człowiek który swoim optymizmem zaraża mnie bardzo często, a swoich bliskich zapewne każdego dnia :). Poznaliśmy się baaaaaardzo daaaaawno temu a  On pamięta o mnie i mojej rodzinie do dziś :))). Dzwoni do mnie zazwyczaj wtedy, gdy dzieją się trudne sprawy. Kiedy widzę numer Damiana to dla mnie sygnał  że Pan Bóg pomyślał sobie patrząc na mnie i moje życie " Średnio u niej, ześlę jej Damiana"  i  wtedy zsyła mi właśnie Tego wyjątkowego człowieka, który swoimi słowami i ludzką rozmową zmienia otoczenie i dodaje barw sprawom, które do tej pory były średnio fajne. W Jego głosie zawsze usłyszę wsparcie. Pyta i chce wiedzieć co u nas, bo rzeczywiście pamięta i  wspiera. Dzielny to człowiek, który działa mimo wszystko. Zatroskany o tak wielu.... w swej trosce o innych podjął się realizacji pewnego wyjątkowego projektu który mam nadzieję uda się zrealizować w 100%. Obejrzyjcie bo WARTO. Poświęćcie 16 min i 11 sekund na te filmiki, a po ich obejrzeniu zobaczycie że nie poczujecie że był to stracony czas. Zapraszam w imieniu Damiana na spojrzenie na pewne sprawy z innej strony.

http://www.dobrycel.pl/sec/32


dd

1 komentarz:

  1. Dziś przeczytałam, że powinniśmy, nie czekając, wysłać list, o którym myśleliśmy już od dawna, bo taka sama okazja może już się nie zdarzyć - dlatego też piszę. Chciałam tylko napisać, jak bardzo lubię śledzić Twojego bloga- cieszę się z każdego wpisu na nim i z niecierpliwością czekam na kolejne. Twój blog jest inspiracją do robienia rzeczy dobrych i do życia zgodnego z własną naturą. Uczy, gdzie można znaleźć szczęście i jak do niego dążyć, uczy miłości i jak ją pielęgnować, uczy prostoty w tym pogmatwanym świecie, uczy wytrwałości i mimo przeciwności losu - uczy siły, by nigdy nie poddawać się walcząc o własne marzenia. Człowiek upada - ale ty wiesz, jak się podnosić i zawsze to wiedziałaś - nauczone cię tego, nauczono cię przepięknych wartości, które ty teraz pielęgnujesz we własnej rodzinie - ja sobie życzę tylko aby w świecie było więcej takich ludzi jak Ty, bo świat w ten sposób byłby piękniejszy, szczęśliwszy i bardziej barwny. Pamiętam cię jeszcze z czasów szkolnych - choć nigdy nie byłyśmy specjalnie blisko siebie twoje życie zawsze mnie inspirowało - taki niedościgniony wzór. Taka zwykła dziewczyna o niezwykłym sercu. Mam nadzieję, że zrealizujesz swoje marzenia - te które jeszcze się nie spełniły. wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń