czwartek, 9 grudnia 2010

Zapowiedz :).

Przedstawiam misiaki i inne dzieła które wystąpią w najblizszą sobotę na trzebnickim rynku :). Mała część tego co przygotowałam - a ta druga czeka na skończenie :) Moze jakims cuuuuuuuuuuuuuuudem mi się to uda :). Ostrzegam tylko ze trochę zdjęć się nazbierało :). A na końcu ja - "na TY z przegraną" ;). MISIAKI









































































































SKARPETY









KRÓLIKI

























OBRAZKI



























KARTKI













I ja trochę inna ;). Został anulowany mój zakład :) Ale tak naprawdę to zwyczajnie go przegrałam :(. Ale i tak długo wytrzymałam. 3 lata zapuszczania! Uff dobrze ze juz po :). Wiedzialam ze kiedys przyjdzie ten dzien. Tak juz mam ze jak coś sobie umyślę to działam. Nagłe cięcie :) Taki oto los spotkał moje włosy.... czego efekty mozecie obejrzeć :).













:)


Spokojnej dłuuuuuuuuuuuuuugiej nocy WAam zyczę i dziękuję ze zaglądacie :).


+)

21 komentarzy:

  1. Ale super fryzurka!!!! Super Ci w niej!!! A Twoej prace! Ale Ty pracus jestes!!! Super! Powodzenia na kiermaszu Ci zycze!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj aż z wrażenia muszę dodać tu mój pierwszy komentarz! Piękne i włoski i Twoje małe dzieła sztuki :) Widzimy się jutro! Buziaki Kama

    OdpowiedzUsuń
  3. No pogratulowac! piękna produkcja misiowa! A w tej fryzurce to szybko Ci znikną z kiermaszu, nikt się nie oprze ;-)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Domino enooo....prawdziwe cięcie ))

    Ładna dziewczyna to i fryzura ładna :))

    Pozdrawiam mm

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pracowita z Ciebie kobietka ! Piękne Misiaki i Króliki i obrazki :) Fajnie dobierasz kolory.
    A Ty w nowej fryzurce wow! Piękna zmiana, bardzo ładnie :) Do tego masz świetny żakiecik !

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze chciałam dodać patrząc na Twoje szyte zabawki, że wiele osób szyje króliki ale mało komu udaje się zrobić to ciekawie, czyli pokombinowac tak tkaniny i detale by nie wiało nudą, Tobie się to świetnie udaje, zdolniacho ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej...ślicznoto...coś nam tu młodniejesz na zimę!!!Cudna metamorfoza!!!Brawo za odwagę!!!

    A pluszaczków lepiej szybko trochę doszyj,bo my połowę rozbierzemy:):):)Też cudne!!
    Do zobaczenia!!!
    Mua!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz! Super zmiana! :)
    Szkoda, że nie będę w tym czasie w Trzebnicy, chętnie coś kupiłabym sobie... :)
    Serdecznie pozdrawiam!
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie sie uzbierało, hihihi! Bardzo przyjemnie się ogląda. Nie widzieć czemu najbardziej podoba mi sie to co w brązach - i misie, i króliczki. Obrazeczki też mi sie bardzo pdobają, sama właśnie podobne zaczęłam robić :) Fryzurka za to dodała Ci dużo młodzieńczego uroku, wyglądasz jak podlotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie!!! genialna fryzurka!
    Ale bogactwo prac stworzyłaś:)) same piękności!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudności:)Króliczki, miśki, karteczki no i obrazeczki.
    Życzę tysiące klientów.
    Fryzurka pierwsza klasa:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Domino WOW!
    W tej nowej fryzurze wyglądasz zjawiskowo,poprostu super!Oczu od Ciebie nie mogłam oderwać...Naprawde świetne cięcie :)
    Twoje wyroby kartkowo-misiakowe są urocze.Aż chciałoby się je wszystkie mieć:) Pójdą jak świeże bułeczki :)
    pozdrawiam Wanda

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastęp misiaków skradł moje serce :) te szaliczki maja słodkie :) a nowy fryz.. wow,wow,wow! Wyglądasz SUPERRRR! :D
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  14. przesłodkie te misiaczki i króliczki, nie mówiąc już o obrazkach:) W nowej fryzurce bardzo ci do twarzy, piękne fotki:)pozdrawiam i zapraszam do mojego świata:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Baaardzo pozytywna zmiana!
    pięknie wyglądasz w nowej fryzurce :)

    A co do miśków i innych pluszaków... zakochałam się w różowym króliczku :) jest cudny po prostu, inne prace oczywiście też ale... króliczek najpiękniejszy.
    Mam nadzieję, że nie sprzeda się jako pierwszy i będzie miała okazję zobaczyć go "na żywo", bo wybieram się do Trzebicy, ale dopiero w przyszłym tygodniu :(

    Strasznie jestem ciekawa co Madzia przygotuje na kiermasz :)

    P.S. włosów nie wyrzucaj, chętnie je sobie doczepię, bo moje są bardzo liche ;)

    Całuję i do zobaczenia za tydzień dziewczynki

    M.Ł. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjne zdjęcia i bardzo inspirujący blog :)

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale tego jest! Przyjdę popatrzeć na żywo. Włosy czad! Jest dobrze! :) Pozdro! Czekam z utęsknieniem na... wiesz co!
    A-Sianko

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochane Moje! :)) Cieszę się ze moje wieczorno-nocne dzieła Wam się podobają. Wasza ocena jest dla mnie bardzo cenna. Czytam wszystkie uwagi bardzo uwaznie :) i wyciągam wnioski :). A fryzura to fakt jest świetna :)))))) ..............i ukłąda się 5 minut :) ale to załuga tylko i wyłącznie mojej fryzjerki :) ja tylko noszę :). Pozdrawiam Was baaardzo gorącą tą zimową porą i juz nie mogę się doczekać spotkania z Wami jutro tudziez w przyszłym tygodniu! Buziole ślę. Dobranoc! PS. A Wasze prace równiez obserwuję i muszę napisać ze POLKI TO JEDNAK BARDZO KREATYWNE i NAJZDOLNIEJSZE SĄ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ...i przepraszam za błędy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne rzeczy tworzysz:) są takie ciepłe i wesołe. a nowa fryzura cudna! też noszę się z tym od dawna, ale nie mam odwagi zwłaszcza, ze teraz taaaakie długie ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja pierdziu! Istne cuda! :)
    Misiaki i króliki rozbroiły mnie zupełnie :)
    Fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń