poniedziałek, 30 maja 2011

Ostatni a właściwie pierwszy :).

Przedstawiam serię miśków w których sama jestem zakochana ;). Nie ma to jak skromnoość :). Powstały dla EMMY. EMMA właśnie jest baaardzo daleko. Przeżywa przygodę życia ;). O jej wyprawie możeci poczytać TU albo wpaści do Niej na pyszny obiadek TU. Poznałyśmy się dzięki blogowaniu :). EMMA -Ona o  tym nie wie o czym teraz napiszę, ale właśnie się dowie :)- jest mi szczególnie bliska choć znamy się ...hmmmm zupełnie tak naprawdę się nie znamy..... jest mi  tak blogowo bliska :).Takie miłe maile do mnie pisze :) .....i pisze do mnie Sofijko co uwielbam :)))))). Jest jedną z pierwszych blogerek którą obserwuję. Cieszę się że mogłyśmy się w tym wirtualnym świecie spotkać :). I jest taką superaśną ciocią :). Owe misiaki zamówiła nie dla siebie właśnie tylko dla pewnych dziewczynek, które mam nadzieję bardzo się ucieszą z takiego kolorowego prezentu  :). Emmo pozdrawiam Cię !!! :)






Gotowe do drogi :).


I z Julisią :).



:)





Miłego dnia!!!
dd

10 komentarzy:

  1. Napisze hurtowo - miśki są CUDOWNE!! Pięknie wykonane, kolorowe, cieszą oko dzieci i dorosłych (z tym że niejedne dorosły chciałby mieć takiego miśka :D ). Uwielbiam tu zaglądać, w Twoim blogu jest coś magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chyba będę pierwsza:)Misiaki przepiękne,urocze dziewczynki i zgadzam się w 100%,że nawet przez "bezduszny" komputer może zaiskrzyć,lub....całkiem nie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, na pewno się ucieszą. A zdjęcie misiaków z Dziewczynkami, a tak dokładniej to odwrotnie jest po prostu suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany, właśnie dojrzałam, że misie lecą aż do Chin... w takich chwilach uwielbiam internet i możliwości, jakie nam otworzył :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super :D Misiaczek jest słodki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Misie są przesłodkie ! Takie orginalne z charakterem :D:D Po prostu CUDO !

    OdpowiedzUsuń
  7. Sofijko! Wzruszyłam się! :))
    Buuuuuziaki!

    OdpowiedzUsuń