czwartek, 6 stycznia 2011

O mojej siostrze i jej pracy :).



A oto i obiecany post o mojej siostrze, o jej pracy i pasji w jednym :). Jak juz pisałam w jednym z poprzednich postów moja siostra zajmuje się wizazem i charakteryzacją. Pracuje jako charakteryzatorka juz prawie 5 lat. Współpracuje z wrocławską Grupą#13 realizującą filmy reklamowe i promocyjne, teledyski oraz filmy fabularne i dokumentalne. Ma na swoim koncie wiele planów filmowych, sesji zdjęciowych, reklam oraz niezliczoną ilość planów teledysków gwiazd polskich jak i zagranicznych takich jak np.Kombi, Behemoth, Afromental, Pin, Iwona Węgrowska i wiele innych. Pracowała równiez przy realizacji " Hitów Na Czasie" gdzie malowała między innymi Melanie C. Prowadzi właśną działaność i jest świetna w tym co robi. W swoją pracę wkłada całe swoje serce i nie zna słowa zmęczenie. Jej praca to równiez jej pasja zyciowa. Wykonując ją realizuje siebie i -choć moze zabrzmi to banalnie- bardzo kocha to co robi a przy tym jest bardzo skromna. Kazdy makijaz który wychodzi spod jej rąk jest perfekcyjny tak jak ona w sowjej pracy : ). Jest bardzo pogodną i szczerą-co jest niestety deficytowym towarem w tym zawodzie-osobą. Oprócz współpracy z Grupą#13 prowadzi, jak juz wspomniałam, własną makeupownię "GAUDEN MAKE U PRETTY" w której wykonuje makijaze okolicznościowe: ślubne, sylwestrowe, karnawałowe, studniówkowe i inne, a w zasadzie kazde :). Dysponuje profesjonalnym zapleczem ale równiez przyjezdza do klientów indywidualnie wraz z całym sprzętem który jest do tego potrzebny. Pracuje na kosmetykach renomowanych firm. Jest wyjątkowa i wyjątkowe są jej makijaze.




Myślę ze oglądając te zdjęcia nie będziecie się nudzić :). Chwalę się bo zwyczajnie jestem dumna ze swojej siostry :). Ona jest świetnym przykładem na to ze marzenia się spełniają. Bo jeśli w zyciu czegoś bardzo się pragnie to przy pomocy ciezkiej pracy i wytrwałości mozna to osiągnąć :).
I jeszcze dodam ze juz za chwilke zostanie ukończona strona na której będzie mozna w pięknej oprawie pooglądać juz dokładniej dzieła mojej siostry i poczytać trochę więcej :). Oto strona: http://www.gauden.pl/
ZAPRASZAM! :)
Melanie C. ze Spice Girls



Mariusz Pudzianowski











Otylia Jędrzejczak













Zespół Behemoth.







Zespół Feel







Wokalista zespołu Piotr Kupicha











Zespół PIN





Iwona Węgrowska











Monika Pyrek




Tomasz Kot.












Wojciech Mecwaldowski.



















...i nasz (mój i siostry) to znaczy mój juz nie do końca ;) samochodzik tez zagrał w filmie ;).




Maciej Maleńczuk.






Zespół Big Cyc





Zdjecia do reklamy gładzi tynkowej











Charakteryzacja do klipu PEZET





Zielona Góra Hity Na Czasie - September.





















Tancerki September











Zdjecia na okladkę płyty Sylwia Grzeszczak i Liber













Teledysk Dj ADAMUS-Hi Fi Superstar











Sesja zdjęciowa na stronę ścigacz.pl

















Tancerze z programu You Can Dance na planie teledysku C-bool.




SESJE



Madox uczestnik programu Mam Talent.




















































































































































Zespół NEXX











Polecam równiez tego bloga http://image-desire.blogspot.com/ Tu zobaczycie najnowsze zdjęcia :)

Jezeli będziecie Jej potrzebować śmiało dzowńcie TU 603 464 473! :).


Pozdrawiam :)



dd


10 komentarzy:

  1. Jedno mi się ciśnie na usta (nie pomalowane) jak oglądam te zdjęcia: ŁAŁ! Myślę, że na pomalowane tez to samo by mi się cisnęło ;-) Gratuluję i życzę dalszych sukcesów dla...No właśnie, wszystko napisałaś o Siostrze oprócz imienia. Jak ma na imię Twoja Siostra? Ja też bym była dumna z takiej Siostry :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No własnie Koronko nie napisałam. Nadrabiam zaległości.... ma na imię Magdalena :). Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Domino dla Ciebie, że tak potrafisz spojrzeć na swoją siostrę. Wiem, że to nie tylko siostrzana solidarność, ale uznanie i podziw do tego co robi Magda:)A ja, Wasza CioGo podziwiam Was obie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sofija, cały reportaż obejrzałam z przyjemnością, przefajna taka praca, przesyłam Noworoczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa! Nareszcie! Siostra ma talent niewątpliwie! Ma też ogromne szczęście, że może pracować wykonując nie tylko makijaże ślubne. Jak ja tęsknię za planem filmowym... Marzę o tym. Jakoś już nie wierzę, że uda mi się na niego dotrzeć, ale czasem spotykają nas niespodzianki. Ostatnio dostałam wymarzone lustro charakteryzatorskie i cieszę się jak dziecko! Makijaże sesyjne cudne, zdjęcia zakulisowe uwielbiam. Sporo ich załączyłaś, choć dla mnie zawsze będzie za mało:) Pozdrawiam Ciebie i siostrę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki siostra za taki miły post:) i Wam za miłe komentarze:)
    Faktycznie strony jeszcze w budowie, więc zapraszam za jakiś czas;)

    pozdrawiam

    M.GAUDEN MakeUpretty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, piękne ;))
    Ja to bym pewnie potrzebowała fachowej pomocy ale obawiam się że mnie nie stać na aż tak fachową poradę ;)...ale może kiedyś, kto wie..;)))
    W każdym razie gratuluję siostry i jej zdolności ;))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Z magdą współpracowaliśmy przy sesji wizerunkowej dla zespołu. Potwierdzamy Magda jest profejonalistką w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dokładnie!! Madzia piekne rzeczy tworzy na buziach wokalistek, modelek , aktorek... a przy tym jest bardzo skromna - czysty profesjonalizm !! :)

    OdpowiedzUsuń