niedziela, 12 grudnia 2010

Na straganie............ :)

Jesteśmy po jarmarku :). Bardzo wesoło było i ... śniegowo-ciapowato :) ale bardzo fajnie :). Kolejne nowe doświadczenie :). Dziwnie jest dotrzeć do celu. Dziwnie jest odczuwać ze coś się skonczyło. Psychicznie zawsze zostaje przepaść..... Tyle razy to uczucie juz odczuwałam i za kazdym razem jest ono coraz bardziej dziwne. Mam na myśli to, ze przez caaały ostatni miesiąc nic tylko wieczorno-nocne szycie zeby COKOLWIEK wystawić na owym jarmarku -SKORO SIĘ PODJĘŁAM TRZEBA BYŁO PODOŁAĆ-i myśli wciąż tylko w tym kierunku goniły... a tu nagle dwa wieczory i koniec! Nie muszę "zdązać na czas" ;) bo juz po! I jakoś tak nigdy nie jestem gotowa na owy koniec :(. Wszystko co dobre trwa tak krótko!!!!!! Ale tak to juz w zyciu bywa. Coś się kończy a w to miejsce rodzi się nowe. I oczywiście u mnie juz się urodziło :) ale zostawię to sobie juz na nowy rok bo teraz czas na nowe inspirujące zadania .... SWIĄTECZNE SPRZATANIE CZEKA I BAAARDZO GŁOŚNO WOŁA!!!!!!!!!!!!! OJ jak się cieszę!! :( Pozdrawiam z tego miejsca wszystkie kobiety-łączę się z Wami w bólu ;). Ale wracając do owego jarmarku to oczywiście on się jeszcze nie skończył! Za tydzień zapraszam ponownie :). Zapowiadanych jest wiele atrakcji. Między innymi finałowy koncert projektu Młodzi Śpiewni w którym kolejny raz mam przyjemność brać udział. 19. 12 wraz z innymi uczestnikami będziemy kolędować :). ZAPRASZAM SERDECZNIE! Przesyłam kilka fotek z jarmarku. Stoisko siostry oraz moje i jeszcze kilka moich prac które wystawiałam :). Ostrzegam tylko, w domu wyglądało to wszystko na taaaaaaaAAAAaaak duzo a na stoisku na TTTTaaaaaaaAAAk mało :( ale jak wiemy telewizja troche oszukuje dlatego nie wierzcie temu co widzicie a przynajmniej patrzcie przez palce :). AAAAAA i na koniec pozdrawiam wszystkich tych, którzy odwiedzili nas z siostrą na naszych stoiskach. Było nam batrdzo miło Was gościć. I POCZYTAJCIE SOBIE O MOJEJ SIOSTRZE PONIZEJ BO CIEKAWĄ MA PRACĘ :).

Na straganie.... ja i moja mama która dzielnie mi pomagała :).

Z siostrą. Moja siostra jest zawodową charakteryzatorką. Prowadzi wlasna dzialalnosc i współpracuje z wrocławską Grupą#13. Maluje wszelkiej maści, jak to mawia nasz tato, gwiazdy do róznych przeróznych teledysków, reklam, sesji zdjęciowych i tym podobnym :). Jest najlepsza w Polsce a terminy ma zajete na 2 lata do przodu!!! Ale o Niej bedzie specjalny post wtedy wrzuce zdjecia i popre moje slowa faktami czyli ogromna iloscia zdjec z ronych planow na ktorych miala przyjemnosc pracowac. A teraz musye konczyc bo klawitura odmawia posluszenstwa. Zapraszam do ogladania!
























Anioly wszystkie.



Dlugie.


























Nowe.





















Pingusie.



Renifery.









Milego tygodnia!


Pozdrawiam

dd

6 komentarzy:

  1. W poście czuć, ze energia Cie nie opuszcza a wręcz przeciwnie pozytywnie zakończony projekt doładowuje podwójnie. I o to chodzi. Fajnie ze się na ten jarmark zdecydowałaś, ja chyba skusze się za rok, bo to ciekawe doświadczenie. Piękne prace, dlatego jak najbardziej powinny być pokazane. Pozdrawiam i życzę miłego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna sprawa ten Jarmark;) Ekstra klimat super ludzie i niezapomniane wrażenia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioł pomarańczowy zdecydowanie skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :)
    Wspaniale tu u Ciebie,tak dużo się dzieję,tak kolorowo i mnóstwo zdjeć :) Tyle pięknych rzeczy robisz i masz sliczne córeczki :)
    Narazie jestem w trakcie przegladan Twojego bloga od początku,ale trochę mi sie pewnie zejdzie dlatego postanowiłam napisać juz teraz :)
    Jeśli nie masz nic przeciwko z checia zostanę Twoim stałym gościem :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty masz w sobie witalności i energii:) zazdroszczę:) u mnie jakby ostatnio wszystko przygasło:(

    pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dominiko wspaniałe szycie:)!!!!!
    Mogła bys dodać swój występ w szansie na sukces-tak chcialam zobaczyc ale nieststey byłam w pracy-na powtórce niestety też:Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń