poniedziałek, 29 marca 2010

Świąteczne kartki moje i Juleńki.

Mam w głowie tyle pomysłów na kartki świąteczne... nie mam jednak czasu aby je poskładać w całość widoczną dla oka :(. Tyle wciąz się dzieje.... świt i zaraz zmrok u mnie. Bardzo szybko dni płyną.... mam wrazenie ze z kazdym dniem coraz szybciej... Przedstawiam więc dwie karteczki które powstały juz w zeszłym tygodniu tylko............ jakoś tak.......... -czytaj wyzej ;).









A to karteczka Julusi którą wysłałyśmy na konkurs :). To Juleńka pokazała mi jak rysuje się kurczaczka ;).

Z tyłu. ;)
A na inny konkurs o bucikach wysłałyśmy taką pracę :).

...i jeszcze Juleńka odbijała łapki :)).








Pozdrawiam

dd

3 komentarze:

  1. Juleńki karteczka z kurczaczkiem jest super! :) Bardzo ładne te kartki.
    Pozdrowienia z Chorzowa.
    Zarażona karteczkomanią Dagmara! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dagmaro czekam na maila ze zdjęciami kartek :). Jestem bardzo ciekawa jak Ci idzie :). Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wychodzą Ci te karteczki, takie oryginalne są i córeczka widac ma talent po mamie :) A te odbite łapki to w rameczkę i na ścianę :)

    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu, bardzo mi miło :) A z koncertu wróciłam zadowolona, oj lubię tego faceta, ten jego głos i teksty piosenek to moje klimaty :) A i wspominał o występie w Trzebnicy :)
    Swoją drogą to jak bedziesz kiedyś we Wrocławiu fajnie byłoby się spotkac w rynku na wspólnej kawie i lodach :)

    Pozdrawiam i wesołych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń