niedziela, 26 grudnia 2010

Pokoik dziewczynek :)

Udało się! :) Wiem, wiem trochę to trwało ale jest! No prawie ;). Pokoik dziewczynek powstawał prawie rok ale jakimś cudem się udało i jest. Nie jest to wersja ostateczna, poprawna raczej ale na tyle spełnia moje oczekiwania co do tego jak powinien wyglądać ze mogę pokazać kilka zdjęć :). Proszę tylko patrzcie przez palce bo on nie jest taki duzy na jaki wygląda. Mój obiektyw baaaaardzo go powiększył. Jest raczej w sam raz , bardzo przytulny. Jest miejsce do spania i do zabawy i do mierzenia się i do rysowania (drzwiczki pod skosem pomalowane są czarną farbą do tablic ), i do chowania się i do picia kawusi... wszystko udało się zmieścić. Jeszcze tylko muszę...... albo i nie muszę :). Lepiej napiszę ze jak skończę to pokazę co jeszcze tam powstanie ;). Tymczasem.....Przedstawiam świąteczny pokoik dziewczynek :). Ps. I dziękuję za Wasze pozdrowienia dla dziewczynek. Są dzielne! Roznoszą powoli juz cały dom co jest oznaką powrotu do zdrowia -ku naszej uciesze :). Miłego oglądania :).






















A to moje pierwsze szycie :).

















A to choinka która raz na oknie a raz u dziewczynek :).





Tablica.






Pozdrawiam

dd

13 komentarzy:

  1. Wspaniały pokoik,bardzo dziewczęcy :)
    I bardzo mi się podoba pomysł z tymi drzwiczkami-tablicą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wyjątkowy!:) Taki przytulny. Udało Ci się stworzyć mega fajny klimat:) Jak byłam mała też o takim marzyłam:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Dominiko, pokoik jest absolutnie cudowny ! Oglądam te fotki z usmiechem na twarzy, tak mi się u Twoich dziewczynek podoba :) Jest uroczo, dziewczynkowo, niezasłodko a w sam raz, no pięknie i przytulnie. Brawo !!!

    A ta narzuta u Julenki na łozku jest cudna!

    Dziękuję za życzenia zdrowia, przydadzą się i cieszę się, ze Twoje dziewczynki maja się już coraz lepiej, tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam po raz pierwszy , ale chyba nie ostatni. Chyba mamy córki w podobnym wieku, ale do rzeczy. Pokoik bajeczny, wszystko wygląda jakby zapięte na ostatni guziczek, moja starsza ma dużo zabawek, a młodsza wciąż dostaje nowe i przyznam, że przydałby nam się taki kącik w którym można ten wielki stos rupieci schować.
    PS. Czy krzesełka przy stoliczku to efekt końcowy, czy też zostaną np. przebielone?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym taki chciała mieć :) A drzwi - tablica są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny! tak tam przytulnie, ze sama bym w nim chętnie zamieszkała gdybym tylko miała trochę mniej lat :)) dziewczynki muszą być przeszczęśliwe :)
    bardzo mi się podobają literki nad łóżkiem, świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny pokoik:)Pomysł z drzwiami super, ale choinka i literki bomba:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba:) idealny pokoik dla małych dziewczynek!

    Dobrze, że już wracają do zdrowia!

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się ze przypadł Wam do gustu :). Dziewczynki tez bardzo go lubią i ja równiez :). Goja krzesełka hmmmm :) latem chciałam je pomalowac na biało ale nie zdązyłam i chyba juz zostaną takie. Niosą na tym lakierze swoją historię :) .........i niech tak zostanie :). Pozdrawiam Was bardzo ciepło! I cieszę się ze zaglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny! Przytulny i dziewczęcy. Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny pokoik, jeszcze troszke i ja bede przygotowywala dla naszego Malenstwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam!Widze tu same wspanialosci i jestem bardzo milo zaskoczona.Gratuluje!Przyjezdzamy na swieta i mam nadzieje ze, uda nam sie spotkac tym razem.Ja po 2.5 roku powrocilam do szycia...rozkrecam sie dopiero :-)Serdeczne pozdrowienia ze Szkocji

    OdpowiedzUsuń