sobota, 6 listopada 2010

Nadszedł czas na szycie ozdób świątecznych :).

Czas oczekiwania na Święta Bozego Narodzenia jest magiczny :). Ja oczekuję zazwyczaj juz od momentu zmiany czasu z letniego na zimowy :)........ ten zmrok i ciemności, opadające liście, wiatr i zapach zimy same do tego skłaniają, wpychają w ramiona zimy, która raz piękna raz mroczna. Tym razem będzie piękna, bo o świętach mowa :). Trochę duzo zdjęć dodałam , a uszyłam tylko 3 rzeczy =) więc się nie przestraszcie ale nie mogłam się oprzeć, bo tak bardzo podobają mi się te ozdoby :))))))). Przedstawiam zatem łosia, pingwina i ciasteczko małą radosną gromadkę która otwiera oficjalnie maniakalne szycie ozdób świątecznych =). Zapraszam :).


































Pozdrawiam!
dd

12 komentarzy:

  1. jaki smakowity pierniczek ;)

    śliczne oba trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwolnić ciacho!!!
    a w łosi się zakochałam, czy można go zamówic u Ciebie dobra duszo?? albo wymienić, tylko na co, hmmm?
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciacho w słoiczku jest genialne:)
    Ale pozostałe też super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciacho mnie rozwaliło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ...a ja znam Pana Pingwina osobiście! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są Twoje wytworki:)
    Zestaw po prostu super:)
    Tylko uwolnij ciasteczko.
    Pozdrawiam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam trafiłam tu przypadkiem zwabiło mnie to urocze świąteczne towarzystwo;)Rozejrzałam się po Twojej Galerii i zdecydowanie będę zaglądać częściej. Cudeńka tworzysz. Zakochałam się w aniołach. Czy mogłabym spróbować wymodzić podobnego...proszę:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Och!!!... prześliczny zestaw świąteczny, bardzo spodobała mi się Twoja strona...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dominiko przepiękne te Twoje świąteczne ozdoby, masz talent kobietko. A ten ciastuś w słoiku wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń