środa, 17 lutego 2010

Zapraszam na IV Trzebnicki Maraton Rowerowy Żądło Szerszenia 2010.


Szerszeniowy mix by Daniel D. Zapraszam do obejrzenia :)
http://www.vimeo.com/9535870




Ten oto Pan czyli mój tata Zenon Janiak zwany równiez Szerszeniem nr 1 oraz Ojcem Dyrektorem jest takze mega mocno pozytywnie zakręconym człowiekiem - ma to chyba po mnie ;))). Ma w głowie jeszcze więcej pomysłów niz ja pomnozona razy dwa :). Obecnie po pracy ;) jest moderatorem silnej grupy kolarskiej "Szerszenie Trzebnica". Parę lat temu nadał rysów i kształtów nieformalnej-wówczas jeszcze- grupie kolarzy. Wymyślił nazwę, logo i tak zaczeło bić serce Szerszeni :). Z maleńkiej garstki kolarzy powstała powazna, rosła i dorodna grupa kolarska znana w całej Polsce. Wyniki i ich osiągnięcia są godne pochwał i podziwu. Taty trofea nie mieszczą się juz w specjalnie na ten cel zbudowanych gablotach u rodziców w domu :). Osiągnięcia Szerszeni mozna zobaczyć na tej oto stronie http://www.szerszenie.com.pl/ Trenują regularnie i bardzo solidnie! Są bardzo weseli otwarci i pogodni. Nie jedno razem przeszli i są dla siebie jak rodzina :)).

Tato jak juz wspomniałam ma głowę pełną pomysłów. Materializuje je a te widoczne są w postaci wszelkich nowości u Szerszeni. Tak tez 3 lata temu wpadł na pomysł zorganizowania I Trzebnickiego Maratonu Rowerowego Żądło szerszenia 2007 i to był strzał w 10! Maraton z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością i coraz więcej kolarzy wpisuje go na listę swoich obowiązkowych kolarskich wypraw do zdobycia. I tak wraz ze swoimi kolegami z grupy kolarskiej "Szerszenie Trzebnica", której logo widnieje w górnej części owego posta, i w tym roku organizują IV Trzebnicki Maraton Rowerowy Żądło Szerszenia 2010. Jak w poprzednich latach nie zabraknie atrakcji. A jakie to będą?! Trzeba przekonać się samemu! Tak więc w imieniu swoim, Taty oraz całej grupy kolarskiej Szerszenie Trzebnica zapraszam wszystkich, którzy chcą depnąć pedała i posportowić się trochę! :) Szczegółowe informacje znajdziecie na oficjalnej stronie IV Trzebnickiego Maratonu Rowerowego Żądło Szerszenia 2010 czyli tu: http://www.maraton.trzebnica.net/index.php

A tu jeszcze raz Tata w akcji -czyli spotkanie organizacyjne i omówienie szczegółów.



Zapisy. Ja i moja siostra Madzia przy listach :).




Pomagaczki. Przed startem- Madzia pomaga przypiąć numer startowy.



Punkt zywieniowy :). Ja podawałam wodę :).




Widoki na trasie :).





Szerszenie w polu ;).

http://www.szerszenie.com.pl/

ZAPRASZAM!
dd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz