sobota, 22 maja 2010

:)

Powstała wczoraj wieczorem :). Mam chwilkę to pokazuję :). Natalka śpi, Juleńka u babci, mąż wybrał się na poszukiwania skarbów szlakiem powojennych wydarzeń :). A ja........... wszystko porobiłam w domu co miałam porobić i mam chwilkę dla siebie i pokazuję karteczkę która powstała tak ni z gruszki ni z pietruszki wczoraj, jak juz wspomniałam :). No dobrze, koniec tego dobrego! Dalej do roboty ;). A potem na próbę i na uwielbienie na które jeszcze raz serdecznie zapraszam . Do Bazyliki na godzinę 21:00 :). Pozdrawiam :).



dd

3 komentarze:

  1. Dominiko...śliczna, urocza CUDNA!!!!!
    Każda mama pragnie taką dostać...po narodzinach swojego maleństwa:)
    pzdr MM:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweet,sweet,sweet...!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyjątkowo, bajkowo, śliczna:)
    Magda })i({

    OdpowiedzUsuń