wtorek, 11 stycznia 2011

Zapraszam na CANDY! :)

Zapraszam Was bardzo serdecznie na CANDY :). Miało się odbyć juz w listopadzie ale nie zapanowałam nad czasem i jest dziś .

Dziekuję ze zaglądacie. Oddaję Niespodziankę w Wasze ręce :).


Candy dla kazdego-dla osób z blogami i bez :). Osoby z blogiem zostawiaja podpis pod owym postem i na swoim blogu umieszczają informację o Candy z linkiem. Candy trwa do 10.02.2011 r. Losowanie odbędzie się 11.02.2011 r.


A oto i owa aksamitna Niespodzianka :).

























Pozdrawiam serdecznie!


dd



94 komentarze:

  1. Ale fajna niespodzianka!!! No jasne, że się zapiszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na takiego pluszaka to i ja sie zapisuję! jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki on piękny.
    Muszę spróbować szczęścia w losowaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że tym razem będę miała więcej szczęścia i króliczek dołączy do mojej kolekcji pluszaków :) Trzymam za siebie mocno kciuki ;)

    Całuję M.Ł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajski króliś :) miło mi, że trafiłam do Ciebie i oczywiście ustawiam się kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I Ja się zapiszę może akurat będę miała szczęście :)) Oczywiście jest super jak wszystkie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się zapiszę. Może tu mi się poszczści.
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  8. tez się zapisuję! piękny jest może się do mnie uśmiechnie los!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. raczej nie mam szczęścia w loteriach, ale też spróbuję "zawalczyć" o to aksamitne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Królik rewelacja :) oczywiście pisze się na Candy :)
    link na blogu zamieszczony - a szczęściu trzeba ciut dopomóc :)

    http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne są twoje króliczki i cała reszta pluszowych przyjaciół :)
    moja córcia ma niebawem bal i wystapi w roli w łaśnie króliczka(lecz na biało się zaprezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny !!! Też się ustawiam w kolejce ;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie warto do Ciebie wpadać! Z przyjemnością dołączam do kolejeczki za tym fajniusim króliczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudny króliś :)Zapisuje się, bo głupio byłoby przegapić tak serdeczne candy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojojoj jaka śliczna Królisia :) Boska :) Uwielbiam Twoje króliczki! Ponieważ miałam przyjemność już dostać prezent od Ciebie więc tym razem stanę sobie z boku kolejki i dam większą szansę innym na wygranie takiej ślicznotki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dominiko i oczywiście Ja też ponownie się zgłaszam do Losowania.:))
    Może tym razem się uda ;)

    Pozdrawiam MM

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały króliczek może chciałyby pojechać w daleką podróż....też się zapisuje***B>Z

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna króliczka we wspaniałych kolorach i ten cudny szaliczek:)))
    Ustawiam się w ogoneczku:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest śliczny. Też się pisze może tym razem mi się uda. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli pozwolisz ja również stanę w kolejeczce. Może do mnie powędruje ta słodka czekoladowa królisia?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się nie zapisuję :)
    chciałam tylko napisać ,że znalazłam dziś Twój blog i bardzo mnie zachwycił!
    pooglądałam wiele postów i filmików,Ty z wiekiem coraz pięniejsza!! oczarował mnie walentynkowy filmik :))
    jesteście takie zdolne razem z siostrą!!

    pozdrawiam całą rodzinkę / córy przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczności :) i ja szybko się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale tu ogonek...ale trudno sie dziwić:):)
    Ja tak spóżniona...ale dołączam Dominisiu...potraktuj mnie łaskawie:):):):):)

    Całusy!!

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja też chcę:))) świetne candy!zapraszam też na moje:)

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest piękna -może uda mi sie ja zdobyć.pozdrawiam .Wspaniały blog -jest co podziwiać -super zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Króliczek jest cudny, chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna - kocham takie przytulanki:)
    oczywiście zapisuję się na cady
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest prześliczny! Chętnie bym go przygarnęła, żeby ze mną podróżował tu i tam, bo samemu smutno tak...:)

    OdpowiedzUsuń
  30. sliczny sliczny sliczny
    sie zapisuje

    Mcdulka

    http://princessiprincesa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. o RANY jak ślicznotka!!!
    hmmm...Oby mnie się trafiła :)
    Będę częściej do Ciebie zaglądać! Już lądujesz u nie w obserwowanych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ słodka czekoladka, oczywiście się na królisię zapisuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna Królisia w Candy i ja się zapiszę :)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  34. AAAle smakowita czekoladka! Chętnie przygarnę ją w swoje skromne progi i ciepluchne ramiona ;) :)

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudna i urocza panna Królikówna.
    Na bloga zaglądam regularnie i podziwiam wszystko po kolei i zawsze się zachwycam, swojego niestety nie posiadam... Ale a nóż widelec będę miała szczęście i wylosuję to pluszowe cudo? Zgłaszam się nogami i "ręcyma"!!!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Gagatka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jako,że jest Pani taka wyśpiewana wpisuję
    więc wpisuje swój e-mail bez żadnego przekonywania.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  37. ..hmm.. zapisze sie i ja! :)

    ..Kroliczek dotrzymalby towarzystwa mojemu slicznemu, zoltemu Aniolkowi :)


    Pozdrawiam z Glasgow,

    Paula

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudna królisia:)
    Zapisuję się koniecznie.
    Filmik walentynkowy super.
    Pozdrawiam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Niesamowite!
    Mam nadzieję że wpadnie w moje ręce :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny zwierzak :)
    Chętnie go przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja także spróbuje :)
    m.kuszak@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo chętnie przygarnę jeśli można taką aksamitną królicę :) jest podobna do mojego królika baranka który właśnie hasa po pokoju :)
    aniolowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Niespodzianka prześliczna, szybciutko ustawię się w kolejce. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. cudny króliś :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Smieszne te ustawianie w kolejce, ale i ja postoje. Pozdrawiam
    ewa.m9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Chciałabym żeby taka śliczna królisia zamieszkała u nas w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Aj aj, śliczny króliś! ustawiam się:) i ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Tak jak inni - ustawiam się w kolejce z nadzieją na szczęśliwy los - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Zakochałam się... mój chłopak się wkurzy... ten króliś jest SZAMPAŃSKI... do tego z aksamitu... umarłam! Ocucić mnie może tylko obecność królisia ;).

    Info o Twojej zabawie na moim blogu:
    http://jaspisowa.blogspot.com/2011/01/mnostwo-pysznosci-do-wygrania.html

    Pozdrawiam!

    PS. Bardzo tu u Ciebie miło :o). Nie to, żebym się podlizywała... ;o)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale cudo!!! Zapisuje sie oczywiscie.

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczny uszatek, ustawiam się w kolejce!
    Bardzo fajne prace pokazujesz

    OdpowiedzUsuń
  52. ale słodziak! :)))
    ustawiam się w kolejce.
    pozdrawiam!
    aśko
    pees.bardzo miły blog,z klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  53. jaki słodziak! ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie. info o Twoim candy umieściłam u siebie na blogu. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Jest cudowna
    zapisuje się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczny! Ustawiam się w kolejce :)
    vilaya.pl@gmail.com
    Pozdrawiam - Vilaya

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękny opalony królik :) Zapisuję się i czekam na luty
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam takie króliczki... W dzieciństwie miałam ukochaną maskotkę-królika i został mi spory do tych uszastych zwierzątek sentyment.
    Zgłaszam się zatem, mam nadzieję, że szczęście mi dopisze...
    Mój e-mail: voice_of_wolves@interia.pl
    (:

    OdpowiedzUsuń
  58. Marzę o takim króliczku!
    zalinkowałam u siebie:
    http://bawimy-sie.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Jako nałogowa wielbicielka króliczków także się zapisuję :) Bardzo chciałabym, żeby tym razem szczęście mi dopisało, bo króliczek wyjątkowo cudny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  60. klimatyczne Twoje pluszaki jestem u Ciebie dziś po raz pierwszy- z pewnością nie ostatni ... jakby króli uśmiechnął się do mnie chętnie go przygarne :), pozdrawiam, ainer

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowny króliczek. STaję po niego w kolejce i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  62. jaki opalony:) śliczny!
    wiola
    co_nowego_w_raju@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. krolik cudo, staje do kolejki :)
    pozdrawiam, icebulska@web.de

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie mogę przejść obojętnie obok takiej pięknej niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  65. i ja bym chciała przygarnąć tego słodkiego króliczka:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Króliczka jest niesamowita! :)
    Ustawiam się w kolejce :)
    Info za sekundkę pojawi się u mnie na blogu (rekoczyn.blogspot.com) :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Super, zapisuję się i ja ;)) monika24.es@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Prześliczna!!!!! Aż chce się ją przytulić ;):) Od dawna marzę o takim przytulaku. Moze tym razem uśmiechnie się do mnie szczęście? :)

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. śliczny stworek, oj dobrze by mu było u mnie. Zapisuję się szybciutko

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczności:)
    aluzjailuzja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. niesamowite rzeczy tworzysz chetnie sie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  72. Zaczajam na króliczkę, może uda mi się ją złapać;-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękna Niespodzianka :)
    Zgłaszam się
    gieees@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne są Twoje króliczki:)
    Pragnę mieć przy łóżeczku mojej córeczki chociaż jednego!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Śliczny :) Zapisuję się: perhus@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. To i ja się ustawiam w kolejce po czekoladkę:)
    marta28170@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Czarująca Króliczkowa dama...Pozdrawiam serdecznie i czekam na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  78. Przepiękny jest:) więc i ja się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  79. i ja się zapisuję :))
    mój mail: lunatics3@wp.pl

    pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudowny! Ja też się zapisuję. Niestety bloga nie mam :(. Mój mail: nikola_o@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Jest cudna :) Zapisuje sie :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Prześliczny króliczek. :)
    Obserwuję jako: lady_flower123
    Email: yolcia1@o2.pl
    Post:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/01/34-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  83. królisia jest cudowna!
    bardzo chętnie się zapiszę...
    wyprzytulalabym ją!

    OdpowiedzUsuń
  84. ja też chcę! ja też chcę tego króliczka! ;-)
    magdalena955@gmail.com

    P.S Świetne sesje!

    OdpowiedzUsuń
  85. super królik. I ja się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  86. Cudowne!Chętnie przygarnę :)
    magdalena
    magnow78@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  87. No i ja oczywiście jak można by nie było sięę skusić na takie cudeńko:)Brakuje mi w pokoju takiego.www.ewarthome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. I ja na ostatnią chwilę. Taki słodki,ze musi być mój:P Pozdrawiam:) i wszystkim,życzę powodzenia:)
    http://masnubes.pinger.pl/m/5068703/kroliczek

    OdpowiedzUsuń