wtorek, 18 maja 2010

Candy :)

Tak, nadszedł czas abym i ja zrobiła candy na swoim blogu :). Wracałam dziś z lekcji śpiewu... przejechałam pół Wrocławia i widziałam taki smutek.... bił z ulic. Deszcz i szarość. Jakoś tak ostatnio dookoła duzo smutku jest. O róznych rzeczach myślałam. Jadąc samochodem mozna wiele spraw pozamykac w głowie, odpocząć nawet :). I właśnie pośród tych myśli i tego przemyśliwania pomyślałam że czas na małą miłą chwilkę :). Czas bym to ja coś rozdała :)). Z miłą chęcią oddam w dobre ręce moje kartki :). Trzeba rozjaśniać te szare, smutne dni :). Bardzo lubię ową część blogowania ( choć nigdy jeszcze nic na zadnym z blogów nie wygrałam ;))) ale samo oczekiwanie jest przyjemne :). To nic wielkiego tylko moje kartki ale może znajdzie się pare osób chętnych takowe otrzymać :)). Zasady są proste. Uczestniczyć mogą zarówno osoby, które prowadzą bloga jak i te, które takowego nie posiadają- są anonimowymi czytelnikami. Należy jedynie wpisać się pod owym postem w zakładce -komentarze. Dodatkowo osoby które mają bloga umieszczają u siebie baner z owym candy a anonimowe osoby po wpisaniu się na listę przesyłają do mnie namiary na siebie mailem. 15 czerwca 2010 roku wylosujemy z Juleńką zwycięzcę owego cadnowania :). Karteczki zwarte i gotowe czekają na nowego właściciela-kę =).


Nie mam pojęcia czy wyjaśniłam zasady candowania jasno a mozliwe ze nie poniewaz godzina pózna (1:42)... jezeli tak właśnie się stało (ze nie) i macie pytania piszcie :). Oczywiście odpowiem i w miarę mozliwości rozjaśnię jeszcze bardziej owe blogowe rozdawanie :)). Pozdrawiam serdecznie i mimo wszystko miłego dnia Wam zyczę! :).
ANEKS

Przeczytałam, przeczytałam i... Jak juz pisałam w zakładce komentarze juz jest mi przykro ze nie kazdy otrzyma karteczkę ale takie są zasady. Dla uzyskania kompromisu który to sprawi ze i tak zadna ze stron nie będzie zadowolona w 100% ;) dodaję aneks do Candy :). Dokładam jeszcze 2 karteczki. Będzie więc do wygrania po dwie kartki dla kazdego wylosowanego. Podzielę Was Kochani na dwie grupy które naturalnie istnieją czyli na blogujących i tych którzy podczytują, nie mają bloga oraz dodatkowo rozlosuję "tak o" spośród wszystkich-zobaczymy na kogo wypadnie- jeszcze dwie karteczki. Reasumując. Będzie do wygrania 3 razy po 2 kartki. Czyli będzie 3 zwycięzców. Co Wy na to? :) Nie widzę sprzeciwów więc tak zostaje :). Myślę ze tak będzie sprawiedliwie :). Życzę węc powodzenia. PS. Oczywiście losuje Juleńka :).Pozdrawiam.




























37 komentarzy:

  1. ...To ja Dominiko otwieram listę tych,co to karteczki Twoje sie im marzą i rozjasnić szaro-bure dni potrafią...bo cudne są!!!Zaraz napiszę maila...pozdrawiam Cię cieplutko,Kasia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja druga chętna :)
    Magda:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ...A ja z pewnością nie zamknę tej listy dlatego nie będę taka pazerna i nie poproszę o wszytskie cztery karteczki ;) ale chociaż jedną bo są cudne i zawsze gdy umieszczasz nową na blogu to oczy się cieszą....i są takie magiczne, mają coś w sobie ;)))pozdrawiam
    mm

    OdpowiedzUsuń
  4. Dominiko!To byłby dla mnie zaszczyt posiadać choć jedno takie dzieło:)Od dawna myślę o jej kupnie,ale nigdzie jeszcze Twoich karteczek nie znalazłam:)A szkoda!Pozdrawiam i trzymam kciuki za powodzenie w Młodych Śpiewnych:)Już się nie mogę doczekać pierwszego koncertu:)M.S.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne karteczki, jak zawsze. Ja zapisuję się na tą z kwiatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zamawiam tą z serduszkiem żółtym - Ty pewnie wiesz dlaczego akuratą tą :-) Buziaki!
    PZ

    OdpowiedzUsuń
  7. Dominiko, owy konkurs można rozstrzygnąć poprzez rozdanie każdej/każdemu z nas po jednej kartce dla sprawiedliwości ;-)


    Piękne są te kartki i każda z nas chciałaby je mieć w swojej domowej kolekcji :-)


    Ewa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie chciałam zaproponować dokładnie ten sam pomysł co Ewa ;))Ale brakowało mi odwagi;D
    Dominiko najlepiej jak każdej podarujesz taką piękną karteczkę :)))

    Rozważ taką opcję;)))
    pzdr mm

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja składam zamówienie na karteczkę do chrztu św. dla Juliana na 13 czerwca :))

    Buziaczki.CioGO;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam, przeczytałam i... Juz jest mi przykro ze nie kazdy otrzyma karteczkę ale takie są zasady. Dla uzyskania kompromisu który to sprawi ze i tak zadna ze stron nie będzie zadowolona w 100% ;) dodaję aneks do Candy :). Dokładam jeszcze 2 karteczki. Będzie więc do wygrania po dwie kartki dla kazdego wylosowanego. Podzielę Was Kochani na dwie grupy które naturalnie istnieją czyli na blogujących i tych którzy podczytują, nie mają bloga oraz dodatkowo rozlosuję "tak o" spośród wszystkich-zobaczymy na kogo padnie- jeszcze dwie karteczki :). Reasumując. Będzie do wygrania 3 razy po 2 kartki. Czyli będzie 3 zwycięzców. Co Wy na to? :) Nie widzę sprzeciwów więc tak zostaje :). I jeszcze. Cieszę się że Wam się podobają to dla mnie ogromna radość :). M.S-skoro tajemnica została zdradzona to zapraszam bardzo serdecznie na Młodych Śpiewnych bedzie mi ogromnie miło jeśli przyjdziecie posłuchać :). Oczywiście zapraszam wszystkich ale o tym jeszcze napiszę :). Paula-wiem wiemi, kuruj się do soboty! :). CioGO-nie ma sprawy :). I jeszcze... dziękuję za maile. Za te wszystkie miłe słowa od Was. Staram się jak moge odpisywac jak najszybciej i jesli czasem od reki nie odpiszę tylko kilka dni później to bardzo przepraszam ze musicie czekac. Ja pamięta tylko czasu nie mogę złapać i zatrzymac aby ze wszystkim zdazyc. Moze kiedys wreszcie zamknę dzień z zamkniętymi wszystkimi sprawami które zaplanowałam rano :). Trzeba mieć marzenia =). Pozdrawiam serdecznie i zapraszam nadal :).

    OdpowiedzUsuń
  11. O...już lepiej ;)
    mm

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarze, dziękuję za zaproszenie, pozdrawiam wszystkie dziewczyny, bo zakochałam się od "pierwszego" zwłaszcza w tych najmłodszych, że też mnie bocian nie przyniósł takich piękności, ustawiam się w kolejce licząć na słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, proste, eleganckie karteczki, nie mogłabym się na takie piękności nie zapisać, bo sama karteczek robić nie potrafię. ;))) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam też na moje candy. :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki są śliczne, więc i ja się zapisuję, chociaż jestem tu po raz pierwszy. Za to teraz będę zaglądać ;) powodzenia w moim losowaniu i dzięki za udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. karteczki śliczne więc i ja się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuje sie na karteczki bo sa sliczne :))
    i moze szczescie sie do mnie usmiechnie ,bo nosimy to samo imie:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Domino, ja też się zapisuje na karteczki:)i liczę na szczęście w losowaniu:) gośka p, tzn.K

    OdpowiedzUsuń
  18. Staje w kolejce również!
    pozdrawiam i zapraszam na moje aniołki i branzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj. Dziękuję za zaproszenie i bardzo miły komentarz, z przyjemnością skorzystam z zaproszenia bo piękne kartki zrobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam.Kartki bardzo ładne,są pełne uroku i dlatego właśnie ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam serdecznie,miło tu u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Maila z "namiarami" już wysłałam, pozostaje mi tylko czekać na losowanie i liczyć na "szczęśliwą" (dla mnie:) rączkę Juleńki

    Pozdrawiam
    Magda Ł.

    OdpowiedzUsuń
  22. Więc i ja się skuszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyłączam się jeśli oczywiście mogę :) i zapraszam na Candy Zapoznawcze u siebie :) szkofia@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście nie pogardzę ślicznymi karteczkami, szczególnie u tak ciekawej osoby (jak mogę sądzić po przejrzeniu bloga :) ).

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja się ustawiam w kolejce :)
    przy okazji świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  26. zapisuje sie piekne candy :) karteczki rewelacyjne :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Dołączam do zabawy i pozdrawiam serdecznie.
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Karteczki są cudne :), może mi się uda zostać jedną z trzech szczęśliwych osób :).

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja chciałabym jedną z Twoich karteczek otrzymać, są cudne!

    PS Jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni!

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje kartki są przepiękne :D i jak bym jedna z tych pięknych kartek wygrała, chyba bym już nie oddała nikomu ;)pozdrawiam ciepluchno :)..... Kinia

    OdpowiedzUsuń
  31. To ja też się zapisuję i po cichu liczę na którąś z tych ślicznych karteczek...
    http://karmazynowykamyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękności optymistyczne tworzysz;)trafiłam do Ciebie właśnie przez linka o Candy umieszczonego gdzieś na innym blogu więc to już jest dla mnie nagrodą;)
    Dopisuję się do kolejeczki i pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  33. przecudowności!!!!to będzie sama przyjemność móc obdarować kogoś takiemi pięknymi kartkami.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kartki prześliczne, też z chęcią przygarnęłabym je;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne karteczki. Bardzo proste a mają dużo uroku. Może mi się uda.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Karteczki są urocze, więc też postanowiłam się zapisać i z niecierpliwością będę czekała na wyniki losowania:) A ostatnio stałam się posiadaczką gąski, którą teraz zdobi moją kuchnię. Zakupiłam ją w kiosku przy Bazylice w Trzebnicy. Anka.

    OdpowiedzUsuń