czwartek, 27 stycznia 2011

iXowo factorowo ;)

Przedstawiam wiec zdjecia z castingu :). .....sama nie wierze jak na to patrze! :)


Oczekiwanie. 8:00 rano z kuzynká, máz za aparatem ;). Jeszcze piékne i pachnáce ;)). Oczekiwanie start!


WyiXowalysmy sié za wszystkie czasy! :) Oczekiwanie nadal..................





........................... Wywiady i ...................oczekiwanie...




....no i jeszcze zapomnialam......................... teraz bedzie o oczekiwaniu..............




......scena........i...................................................dluuuuuuuuuuuuuuuuugieeeeeeeeeeeeeee oczekiwanie......







I nagle po :). I zamykanie zycia w pigulce :). Godzina 20.45!






ha ha a to ja ;)

W sumie dzieñ jak codzieñ ;).
Pozdrawiam Was serdecznie!
Podgládowywowywujacych ze stacji TVN równiez ;).
Dobranoc! :)
dd

12 komentarzy:

  1. ależ ja Ci zazdroszczę:) mam nadzieję, że i mi starczy sił i odwagi do spełniania swoich marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominiko, tak trzymaj kochana! Ja mocno Ci kibicuję bo jak już kiedyś napisałam, kariera przed Tobą, wspomnisz słowa moje :-)
    Cieplutkie pozdrowienia od W. i B. H i mnie ;-) dla wszystkich podglądających z Twojej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! to pierwsze foto jest super! ale będziesz mieć świetną pamiątkę! tyle radości!.... i oczekiwania;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za dalszy rozwój akcji:)
    Pozdrawiam
    P.S. Zdjęcia są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :) fajne foty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukcesów, sukcesów i jeszcze raz sukcesów, bo nie ma nic piękniejszego od spełniającego się marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak. Zdjęcia rewelacyjne, pamiątka na pokolenia (ciekawe czy dziewczynki pójdą w twoje ślady) ... samych sukcesów życzę, nie tylko w programie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz i tyle radości w Tobie, zyczę wszystkiego dobrego Dominiko :)
    Kiedy możemy Cię zobaczyć w tv?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję odwagi - ja nie zdobyłabym się na wzięcie udziału w castingu. :)
    Życzę sukcesów i trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń