wtorek, 10 sierpnia 2010

Uszyte niespodzianki.

Skończyłam na czas niespodziankę dla Juleńki. Wczoraj Mysia Andzelina która powstała na wzór mysi z bajki o tym samym imieniu trafiła do małych rączek Julisi. Bardzo się cieszyła :). Oto i ona zapowiadana juz wcześniej w jednym z poprzednich postów.
















Uszyłam równiez niespodziankę dla mojej babci. Anioł bez imienia :).















A teraz ... na koniec trochę zdjęć z imprezy urodzinowej :).


.........a dopiero co trzymałam ją maleńką w beciku...... na jednej ręce ją nosiłam.....
:)



.....siostry ;).






U mamuni najlepiej :).




:)



I na koniec trochę słodkiego. Torcik owocowy w połowie mojej produkcji :). Biszkopty dostane od teściowej a reszta moja ;))).














...to jeszcze serniczek ......






...i deserek owocowy na koniec :).


Miłego dnia!
Pozdrawiam!
dd

12 komentarzy:

  1. prezenty uszyłaś cudowne, prześliczne...
    rodzinę również masz piękną, same śliczne uśmiechnięte osóbki, a słodkości!!!
    Mniam, mniam:):):)
    Zdrówka i szczęścia na całe życie dla Julenki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat,100lat...dołączam się do tego chórku:):)Ja bym tam wciągnęła ten serniczek!!...ale pewnie już go nie ma:(
    Ale Mamciu zaszalałaś...super...widać,że Julciu serduszko podskakuje z radości!!Piękne,niezapomniane chwile!!Promyczek mały-jeszcze raz wszystkiego co piękne!Słonecznego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysia rewelacyjna. Identyczna jak w bajce. Mój Miłek na widok bajkowej Mysi aż piszczy z zachwytu :)
    Przyjęcie urodzinowe chyba się udalo, wszystkim dopisuje jak widac na fotografiach wyśmienity chumor. Przepysznie wyglądają ciasta. Az mi slinka cieknie. A siostry jak "trzy" krople wody do siebie podobne.

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowicie torcik wygląda :)

    anioł mnie na łopatki rozłożył!!! świetny!!
    nie mówiąc o myszce :)

    piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Domi, jak u Was pięknie i kolorowo! Napatrzeć się nie mogę! Siostrzyczki jak zwykle pięknie, dzieciaczki uśmiechnięte... cudowna Rodzinka.

    Co do smakołyków - zarówno torcik jak i ciacho wyglądają niesamowicie apetycznie... aż ślinka cieknie. No i zdecydowanie muszę przyznać ze dochodzisz do perfekcji w ich ozdabianiu :)

    Mysia i Aniołek są po prostu wystrzałowe!!! Uwielbiam wszystkie Twoje prace, ale te są zdecydowanie najpiękniejsze!!!

    Cudnie tu u Ciebie Domi, uwielbiam tu zaglądać :)

    Całuję :* M.Ł.

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam mniam jakie pysznosci mialyscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie takie rodzinne spotkanie! my ostatnio też mieliśmy taki zjazd z okazji urodzin aż czterech członków rodziny, w tym Dziadka - 84,mojego Męża - 30:) torcik pychotka!
    pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dominika myszka cuudowna:))Ty to masz dziewczyno talenty:)))
    Babcia bedzie na pewno zachwycona aniołkiem:)
    Sto lat dla Juleńki!!!
    Co do torcika to chyba bedziesz musiala zrobic jeszcze jednego i nas wszystie zaprosic a moze lepiej nie bo drzwi by się nie zamykały,pozdrawienia z goracej Hiszpanii...Z.B

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Dziewczyny! :) Jak miło ze jesteście! :). Dziękuję w imieniu Juleńki za zyczenia :). M.Ł dziś o Tobie myślałam :))). Z.B ja o Twoim jednym talencie równiez wiem :) i jestem pewna ze na jednym się nie kończy :). Ola_83 oby jak najwięcej takich miłych spotkań prawda?! Pappu dobre było to fakt tylko strasznie szybko się skończyło :). Nika cieszę się ze Ci się podoba :). Mili impreza udana bardzo :). Kaja jak się wreszcie spotkamy to kupimy sobie po takim podobnym i zasłodzimy się na amen :) Co Ty na to? :). Jola_zola miło ze zaglądasz :). Pozdrawiam bardzo serdecznie i zapraszam nadal bo wiele w mojej głowie nowych pomysłów które planuję zrealizować.... nie tylko z dziedziny szycia czy kartkowania :) Zapraszam więc będzie ciekawie :)). Ciepło-jesiennnie :). Miłego dnia!.

    OdpowiedzUsuń
  10. mnóstwo inspiracji na tym Twoim blogu :)

    pozdrawiam!
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  11. Daria, katujesz tymi fotkami słodkości ;) dosłownie ślinka leci! Mysia jest kapitalna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mysia przeurocza, jestem pod wrazeniem ! Sto latek dla córci, oj szybko nam te dzieci rosną, za szybko :)

    OdpowiedzUsuń