niedziela, 17 czerwca 2012

Krasnal Hałabała dla przedszkolaków.

Przedszkole moich córeczek czeka wielka uroczystość, nadanie imienia. Od 23.06 będzie ono się zwało Przedszkole Krasnala Hałabały. Z tej okazji zostałam poproszona o uszycie właśnie krasnali które zdobić będą klasę Natuni oraz hol Juleczki :). Przedstawiam Wam więc dwa Krasnale. Większego i mniejszego Hałabałę. Ciekawe doświadczenie. To największa ozdoba jaką uszyłam :). Zapraszam :)).


Duży.
Mały.


Duży.
Wiadomo :).
:))))))))))))))


Miłego dnia!!!

dd

15 komentarzy:

  1. super krasnale :)
    a ten duży to faktycznie krasnal gigant hehehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Te krasnale są przecudowne! Identyczne jak Hałabała w Domowym Przedszkolu w latach osiemdziesiątych. Aż się łezka w oku kręci!

    OdpowiedzUsuń
  3. krasnalki prześliczne!!! od razu przypomniały mi się stare animowane bajki z naszego dzieciństwa!!! pozdrawiam cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaa!!! Świetnie Ci się uszyły ;) A Hałabała to jedna z twarzy mojego dzieciństwa ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale wielgachne, SUPEROWE! ja ledwo co pamiętam tego rumcajsa:]

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie REWELACYJNI !! Hałabała (mój idol!) jak żywy :) Piękny i wspaniały - jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No prześwietne są! Cudnie uszyte. I dopiero na zdjęciu z Tobą widać, że to kawał krasnala ;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobaczyłam i wykrzyknęłam "Ale piękne!"
    Cudownie wyszły :))

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja pamiętam krasnala Hałabałę i Twoje skrzaciki są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, mieszkają już w przedszkolu :)). Chyba uszyję takiego dla siebie :). Pamiątkowego :). Dzięki Dziewczyny :). Miło że jesteście!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey
    Krasnal Hałabała dla przedszkolaków.
    Hot damn, this is a good post, I think every one is getting more from this site

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny pod każdym względem:)
    Pobudziłaś mnie do wspomnień z dzieciństwa:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też jestem zachwycona, i intensywnie poszukuję takiego właśnie krasnala dla mojej dwuletniej córeczki. Czy jest szansa, że takie cudo będzie można u Pani kupić? Pozdrawiam! :)Maria Piechaczek-Borkowska

    OdpowiedzUsuń
  14. Kontakt do mnie d.darowska@poczta.fm Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń