czwartek, 31 maja 2012

Spotkania.

Wczoraj w sklepie spotkałam kobietę. Po spotkaniu z nią  uśmiechałm się sama do siebie do wieczora. Od słowa do słowa..................   Rozmawiałyśmy  przy sklepowych półkach pół godziny.................. również o Aniołach. Zupełnie się nie znając.... Dziś natomiast spotkałam  Pana który doprowadził mnie do płaczu. A Ala moja kochana, o wyjątkowej cierpliwości bardzo zdolna młoda i dzielna kobitka, ciepłą rozmową podczas farbowania włosów :) ukoiła trudny dzień. Spontaniczny obiad na świeżym powietrzu ze znajomymi, kawa mrożona z przyjaciółkami... Każdy dzień niesie niespodzianki. Każdy niesie tajemnicę. Każdy dzień = człowiek. Czasem *te dni*są  jasne czasem ciemne. Najważniejsze abyśmy potrafili je przeżywać i wyciągać wnioski. Ze spotkań, rozmów, różnych sytuacji....  I mimo wszystko cieszę się że dane jest mi  odkrywać te tajemnice dobre i złe. Wszystko to wzbogaca. Spokojnej nocy!



Dziewczyny płyta świetna!! :)))
 http://youtu.be/XE9v6wgfdG4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz