środa, 11 listopada 2009

Kartki Moje :)

Jeżeli chodzi o kartki, które robię to muszę zacząć od tego że... nie pamiętam czasów kiedy ich NIE robiłam :) Od tylu lat je wycinam, przycinam, składam, koloruję że nie wyobrażam sobie - i tu powstanie banalne, acz bardzo prawdziwe stwierdzenie - bez nich życia :) moim lekarstwem na zmęczenie, ponieważ kiedy je robię baaaardzo wypoczywam. I choć czasu na ich tworzenie nie mam za wiele, bo zazwyczaj powstają nocną ksieżycową porą, to gdy już taką kartkę zacznę robić, to nie ma siły która mogłaby mnie od niej oderwać. Rano jedynie odczuwam mocno tego postępowania skutki, gdy o 7.00 trzeba wstać do dziewczynek, a na sen zaledwie zostawiłam sobie np.: 4h :) Ale z racji tego, że jestem osobą która średnio codziennie chodzi spać o 1.00, to w zasadzie ŻADEN problem :) Muszę tylko dodać że kartki robię tylko i wyłacznie wtedy, gdy mam wenę ;). Tylko wtedy wychodzą perfekcyjne :). Te kartki poniekąd odzwierciedleniem mojego stanu ducha. Przez te wszystkie lata ewoluowały wraz ze mną i od czasu do czasu lubię spojrzeć na swoje dzieła np.: sprzed 10 lat :) Ten zabieg świetnie poprawia mi humor ;) Domyślacie się więc jak muszą wygladać :) Tu dodałam dzieła które powstały w przeciągu ostatnich 2 miesięcy.
...
...
...

...

...
...

...

...
...

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

...

...
...
......
...

...

...


...


...


Balagan zawsze jest :)


....


2 komentarze:

  1. Robisz niepowtarzalne karteczki! Bardzo mi się podobają. Fajny blog, będę do Ciebie zaglądać :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń