poniedziałek, 7 marca 2011

Na odtrutkę prezent ... dla Pań i Panów :)

Dostałam ostatnio maila od przemiłej osóbki :) którą serdecznie pozdrawiam bo wyjątkowa jest i która mam nadzieję nie pogniewa się na mnie o to ze napisałam o tym utworze który mi poleciła a w zasadzie o którym mi przypomniała bo utwór wart jest polecenia............. a w nim PS i słowa: "Posłuchaj Christophoros-Miłość mi wszystko wyjaśniła." To samo piszę Wam. Utwór o którym na chwilę zapomnialam a przepiękny i na odtrutkę idealny.
...........................................
Słowa Karol Wojtyła.

........................................................
Miłość mi wszystko wyjaśniła,
miłość wszystko rozwiązała,
dlatego uwielbiam tę miłość,
gdziekolwiek by przebywała.2x
A, że się stałem równiną,
dla cichego otwartą przypływu,
w którym nie ma nic z fali huczącej,
nie opartej o tęczowe pnie.
Ale wiele jest z fali kojącej,
kóra światło w głębinach odkrywa,
i tą światłością po liściach,
nieosrebrzonych tchnie.
Więc, w takiej ciszy ukryty ja-liść,
oswobodzony od wiatru,
już się nie troskam o żaden z upadających dni,
bo wiem, że wszystkie upadną.


...............................................


http://w569.wrzuta.pl/audio/5QO0QcEn8vF/christophoros-milosc_mi_wszystko_wyjasnila


dd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz