poniedziałek, 27 czerwca 2011

Tak to już w tym naszym życiu bywa.....  śmiech przeplata się ze łzami... Kiedy my się radujemy w niebogłosy ktoś obok cierpi i płacze. Często sobie o tym przypominam przeżywając dzień. Trzeba pamiętać o innych. Najlepszą pamięcią  jest zwykła o niezwykłej sile modlitwa. Dziś właśnie się cieszyłam i pamiętałam jednocześnie.
Bo nagle śmierć. Ona zawsze jest. Przerażające ale i normalne jednocześnie. Przerażające kiedy nie jesteśmy na nią gotowi -cokolwiek to znaczy..... napisałam cokolwiek ponieważ wydaje mi się że tak to wygląda z tego naszego ziemskiego punktu widzenia. Tęsknimy ziemsko za ciałem, obecnością, brzmieniem głosu.... Bóg patrzy szerzej i wie na szczęście więcej......... ksiądz pewien kiedyś mi powiedział tak że Bóg zabiera nas z tej ziemskiej wędrówki dla nas zawsze nie w porę, a dla Niego w najlepszym dla nas momencie...



Zapraszam do posłuchania....do modlitwy wolę dziś napisać. Za kogoś Wam bliskiego. Choć modlić się dziś to obciach........ to właśnie posłuchajcie.................................. bo to co modne to tylko ludzki wymysł, chwila.Trzeba słuchać siebie....... bo  Bóg mówi tylko o tym co dobre.


Beata Bednarz- Gdy na ten świat


A teraz napiszę o tej mojej radości. Paczka to sprawiła w której taka nespodzianka była. Jak miło że ktoś o mnie pamiętał.... Moniko jeszcze raz dziękuję!
I oczywiście zapraszam tu na bloga  pooglądajcie sobie dzieła jakie tworzy http://cranberry-crafts.blogspot.com/



Spokojnej nocy.
dd

9 komentarzy:

  1. Posłuchałam. Dziękuję za tego posta. Jakoś tak łączy się z moimi myślami z ostatniego czasu.. a dzisiaj w Ewangelii (choć to obciach też... ;)) Jezus śpi, kiedy szaleje burza. I wymaga zaufania tylko..... dzięki jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  2. czasem przydaje się chwila refleksji i modlitwy, ale wydaje mi sie że więcej osób im ulega niż sądzimy :)
    Prezent dostałaś cudny. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne napisane :)
    A kolczyki w miniaturce wyglądają jak pomarańcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zerknij na
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/2011/07/nie-przepadam-za-ancuszkami-ale.html
    - czeka tam na Ciebie niespodzianka ;)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. o.. nie zajrzałam wcześniej do komentarzy i nie widziałam powyższego... takżee u mnie też coś na Ciebie czeka..

    OdpowiedzUsuń
  6. nominowałam Cię do ‘One lovely blog award’. Dokładne informacje na blogu www.mialook.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dominiko dlaczego przestałaś dodawać wpisy na blogu???? Uwielbiam Twoje posty a od dłuższego czasu Cię tu nie ma!!!! Pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiam i dziękuję za Wasze wyróżnienia są bardzo miłe :). Aba może masz rację?! Mario to chwilowa cisza :). Jest mi bardzo miło że zaglądasz :). Do poczytania!

    OdpowiedzUsuń