niedziela, 7 lutego 2010

Wspomnieniowo.

Wczoraj znowu naszło mnie na wspomnienia :). Przeglądałam swoje stare zdęcia z 2001 i 2002 roku i natrafiłam na ten oto filmik. Znów będzie o Rytmach Dobrej Nowiny. :)

A oto i filmik z koncertu RDN-u który zagraliśmy w Czernicy Wrocławskiej w 2002 roku. Fragment.


http://www.vimeo.com/9280265


Jak to obejrzałam to łezka w oku mi się zakręciła... i........ zatęskniłam za sceną! Za gitarą basową której niskie wibrujące dzwięki zawsze się do mnie dowlekły po podłodze :). Za klawiszem, gitarą prowadzącą, bitem perkusji, za emocjami które na scenie są tak wyjątkowo mocno mocne ;)..... zwyczajnie za śpiewaniem w zespole. Myślałam że da się to pragnienie na chwilę uciszyć. Myliłam się! Nie da się uciszyć czegoś, co sprawia, że czuje się spełnienie w danej dziedzinie. Ja tak mam kiedy śpiewam. Ale ja za bardzo kocham to moje śpiewanie zeby je porzucić :). Więc co się odwlecze............ .............to wejdzie oknem. Czy jakoś tak ;)).

A jeśli chodzi o fimik to.... Tam jakieś podlotki stoją :). Piękne :). Tacy uradowani. Patrzę na nas tamtych dawnych i ..... Czasem tęsknie za tym naszym ERDEENOWYM śpiewaniem. Jest we mnie wiele miłych wspomnień z tych naszych wspólnie przezytych 5 lat! Ten klip... te nasze głosiki..... te włosy Pauliny!!!!!! :) Miłe bardzo przeniesienie w czasie :).


Ja w akcji :)


Chór.



Skrzypki-Zuzia i Basia. Flet poprzeczny-Iwonka. Gitara akustyczna-Wojtek. Piano-Maciek.








Bas-Grzesiek. Gitara prowadząca- Damian :).


Perkusja-Kuba.




A miksowali nas zawsze dzielnie Robert i Kris :). Modlił się za nas ks. Mietek a menadzerował Alek. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz