środa, 23 czerwca 2010

Anastazja i Tadeo - Anioły dwa :).

No dobrze, wiecie z tym Tadeo to trochę przesadziłam ;) bo On jest ale, jakby to powiedzieć , tu go nie ma :). Nie ma go bo dopiero przed chwilką skończyłam go szyć i nie miał jeszcze sesji ...... ale poprawię się i jutro tu zagości :). A muszę się Wam przyznać ze wyszedł super :). Miałam wenę dwa wieczory temu i uszyłam Anastazję-jako pierwszą. Jest dla moich dziewczynek kochanych do ich pokoiku. To Anioł na dobranoc. Śpiewa łagodne kołysanki aby dzieci mogły spokojnie zasnąć :). Póki co, gości w donicy =). I jeszcze.... Babcia Jola miała imieniny. Juleńka na tą okazję zrobiła dla Babci karteczkę. Pokazuję bo bardzo mi się podoba ;). I chciałam dodać więcej zdjęć z imprezy, bo taka fajna była....... Babcia-moja mama-tak się naszykowała napiekła i nagotowała pyszności.... ale...... komputer nam padł i mąz mój kochany z Januszem dzielnie go reanimują ..... I zdjęcia mam tylko nie tu i teraz dlatego dodaję tylko owe dwa. Za chwilkę moze uda mi się dodać więcej jak juz się pozbieramy po tym rozstrojeniu komputerowym :). A ja zrobiłam dla mamusi broszkę :).






:)







Pozdrawiam
dd

4 komentarze:

  1. cześć :) masz bardzo ładne imię :) moje też mi się podoba :) ;-)

    Tildek w doniczce genialny :) !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anastazja fantastyczna i jaka oryginalna :) Czekam na Tadeo ;) Broszka cudo !

    Dominiko nawet nie wiesz jaką mi niespodziankę zrobiłas dziś - w moje urodziny :) Buziaka wielkiego przesyłam, jesteś kochana, taki prezent, ze aż łzy w oczach miałam ze szczęścia :) Kartki cudne, robia wrażenie, kokarda będzie moja piękną stylowa broszką, słodkościami osłodzilam sobie życie, a do tego ten cudny zapach który wyłonil sie z koperty mmmmm a i pięknie piszesz, jestem pod wrażeniem i bardzo slicznie za prezenty dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioł super, kartka Juleńki też niczego sobie:))
    Teraz już wiemy dlaczego tak cicho było bo miałaś wenę....:))
    Ale jak za długo tworzysz to tęskno tutaj;((
    pzdr mm

    OdpowiedzUsuń
  4. Broszka Super,karteczka PRZEPIĘKNA dziękuję Mam:)

    OdpowiedzUsuń