wtorek, 24 listopada 2015

Lalki.

Szycie moją pracą :). Kiedy zaczynałam moją przygodę  z szyciem nigdy nie przypuszczałam że sytuacja wymknie się spod kontroli ;). Oto czym zajmowałam się kiedy nie było mnie tu :) i czym zajmuję się nadal :). Poświęciłam temu projektowi całe swoje serce, ogromnie dużo czasu i energii. Lalki, kolekcja którą powołałam do życia są w 100%  prawdziwe. Mają swoją historię. Droga nie była gładka! O nie!! Teraz już stabilna, ale początki muszę przyznać były trudne ponieważ na moje nieszczęście pokochałam design ;). Wiele razy potykałam się, zastanawiałam się czy dobre decyzje podejmuję, upadałam, jak to w życiu bywa :), ale dziś jestem bardzo dumna z tego co udało mi się przy ogromnym wsparciu mojej rodziny oraz osób z którymi miałam przyjemność współpracować, stworzyć. I wiecie bardzo kocham ten mój mink juu-olowy świat :). Dziś przedstawiam kolekcję 5 lalek mink juu które są dostępne w dwóch rozmiarach 70 cm oraz 43 cm :). Zobaczyć je można również w grudniowym wydaniu miesięcznika "M jak Mieszkanie" :).

















Sofija :)


2 komentarze:

  1. Przepiękne lalki! Bardzo fajny mają design :D I gratuluję publikacji! Wspaniałe wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń