poniedziałek, 23 listopada 2015

"Znajdź pokój moja duszo i zaufaj Mu!"

Na taki ... wieczór, dzień, wieczór i kolejny dzień... dla Was i dla mnie....

Obym nigdy nie zwątpiła... oby "przez cały czas
moje oczy były utkwione w Tobie" nawet gdy kamienie ocierają kolana, a sól pali oczy, oby nie zabrakło mi męstwa i miłości ... do ludzi...


Ogromna ziemia zadrżała
poruszona dźwiękiem Jego głosu
Morza, które zostały wstrząśnięte i wzburzone
Mogą zostać uciszone i uspokojone specjalnie dla mnie

Przez cały czas
moje oczy są utkwione w Tobie
Przez cały czas
wszystko jest dobrze

Przez cały czas
moje oczy są utkwione w Tobie
wszystko jest dobrze

Trzymam się z daleka od niewiary
nawet, gdy moje oczy niewiele widzą
Ta góra stojąca przede mną
zostanie wrzucona w otchłań morza

Przez cały czas
moje oczy są utkwione w Tobie
Przez cały czas
wszystko jest dobrze

Znajdź pokój moja duszo i zaufaj Mu!
fale i wiatry znają dobrze Jego Imię!

Moja dusza ma się dobrze
Moja dusza ma się dobrze
Moja dusza ma się dobrze
Moja dusza ma się dobrze

Przez cały czas
moje oczy są utkwione w Tobie
Przez cały czas
wszystko jest dobrze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz