niedziela, 26 września 2010

Inny anioł.

Powstał bardzo spontanicznie =). Podczas szycia zupełnie innej rzeczy zastanawiałam się do jakiego anioła będą pasowały małe skrzydła które prezentowałam w poprzednim poście. Przychodził mi do głowy tylko jeden anioł :). Tak powstał ten maluch :). Nie jest to mój projekt. Kiedyś widziałam podobnego anioła gdzieś na jednym ze stoisk z ręcznie szytymi aniołami. Postanowiłam ze kiedyś podobnego sobie uszyję. I uszyłam. Osamotnione skrzydła zyskały właściciela a ja zrealizowałam swoje małe marzenie o aniele ze stoiska. Zapraszam :).


Ps. Teraz skrzydełka pasują jak ulał ;).

dd

6 komentarzy:

  1. Ten aniołek mnie zauroczył całkiem:)
    Ale zdolniacha z Ciebie:)

    pozdrawiam serdecznie!

    p.s. zapraszam na candy do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda śliczny :)

    mm

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny jest! idealny do dziecinnego pokoju, choć ja też bym go chętnie przygarnęła do swojego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Dziewczyny. Pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń