czwartek, 30 września 2010

Trochę inne, w kolorach jesieni...

.........bliźniacze kartki powstały wirtualnie, to jest w mojej głowie, w mgnieniu oka ale fizycznie powstawały w bólach. Czasem najprostsze rzeczy stają się ogromnym wyzwaniem. Tak było w przypadku tych kilku kartoników i skrawków materiałów. Wszystko szło na opak! Po ich zrobieniu czuję się jakbym zdobyła Mount Everest ;) :). Robienie kartek przyprawia o ekstremalne przezycia. Trzeba mieć silne nerwy zeby wytrwać. Uczą cierpliwości, a nawet- pójdę dalej w swoim dzidsiejszym wywodzie-pokory. Dlatego ostrzegam wszystkich którzy pragną zadzierać z takową pasją. Jezeli ktoś się nie podda i nie popłynie w trakcie ich tworzenia wszystko będzie szło nie tak i mozna nabawić się wrzodów :). Ale dobrze, kończę! Miałam tylko pokazać 4 zdjęcia, a oto co wyszło......... Wybaczcie :).
A oto i one ubrane w kolory jesieni całe i "zdrowe" czekają na odebranie :). Moim skromnym zdaniem w swojej surowości są cudne :), choć zdjęcia nie oddają ich uroku. Warto było się pomęczyć.








dd


4 komentarze:

  1. Piękne karteczki, bardzo oryginalne! I wiesz co mnie zaskoczyło, że one są tak duże :) na zdjeciach tego nie widać ale jak wziełam do ręki to byłam pod wrażeniem :)

    Jak tam Twoja przedszkolaczka, chodzi dzielnie do przedszkola ? Moja niestety się rozchorowała i siedzimy w domku.

    OdpowiedzUsuń
  2. taka piękna, jesienna ta karteczka!

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda są śliczne :)

    mm

    OdpowiedzUsuń