czwartek, 10 grudnia 2009

Ozdoby świąteczne

Ozdoby świąteczne są nieodzownym elementem świąt. W nich kryją się np zapachy i wspomnienia z dzieciństwa. One tworzą niepowtarzalny ciepły kimat świąteczny. Świece, kokardy, bąbki wszystko tworzy całość w której czuć magię... Ale ozdoby zrobione własnoręcznie mają jeszcze większą moc. Ozdobiony dom własnoręcznymi ozdobami to..... spróbujcie sami a zrozumiecie o co mi chodzi. :) Przedstawiam małą część moich ozdób, które wykonałam sama. W połączeniu z niektórymi gotowymi dają ciekawy efekt :).
Anioł. Ręczna robota, ale nie moja :). Zakupiony na małym stoisku w Trzebnicy.

Ciastka maślane na sznureczku do powieszenia na ścianę.


Ozdoby wykonane z miedzianego drutu.


...


Ozdoba na klamkę. Kawałek materiału, wata i nitka :)



...


...



Stroik z patyczków.



Anioł, który lata po mojej kuchni :)

Ozdoba, którą bardzo lubię. Tak bardzo ,że wisi u mnie na klamce przez cały rok :)


....



Materiałowa choinka na szuflady w kuchni.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz