środa, 9 grudnia 2009

Prace Juleńki :)

Prace Juleńki są wyjątkowe! Uwielbiam jej rysunki. Jej wyobraźnia mnie zaskakuje. Wybrałam prace, które bardzo lubię. Zbieram i podpisuję jej rysunki odkąd skończyła roczek ( wtedy właśnie zaczęła rysować ). Gdy miała 2 latka i pół roczku w testach wyszło ze rysuje jak 4 letnie dziecko. Robi dla nas przepiękne kartki i rysunki. Wręcza je wszystkim, bo zawsze o wszystkich pamięta.
Styczeń 09. Bałwanek Juleńki ( 2,5 )



Luty 09. Moja ulubiona BIEDRONA. Podpisała równiez sama :)



Luty 09. DOMEK.



Luty 09. KROWA W KWIATACH. Potem została przez Juleńkę zmodyfikowana, gdyz odkryła nozyczki :)




Luty 09. TORT. Trochę zjedzony przez Natalkę ;) Podpisany przez Julinkę.


Sierpień 09. KROWA.




Sierpień 09. HUŚTAWKA.





Lipiec 09. Wydzieranka. Ja wydzierałam :) Julinka naklejała. Wszystko nakleiła sama bez mojej jakiejkolwiek ingerencji. Nigdy nie zmieniam jej wizji, ani kolorów kredek, których chce użyć. Wszystko robi sama. Widzę jak szybko robi postępy i jak się rozwija.




Przyszedł czas na farbki. Wrzesień 09. Drzewo, deszcz a te dwie błękitne kule to nie chmury! To UFO :) Był moment, że Julia namiętnie malowała UFO :) Wyszedł jak zawsze piękny rysunek :)




Wrzesień 09. Smutna łąka, deszcz i ufo :)



Grudzień 09. List do św Mikołaja. Narysowany piesek, który pływa x2 :) choinka oraz napis "Do Mikołaja" :) Oczywiście Mikołaj zabrał z parapetu list, poczęstował się cukierkiem, który Julia dla Niego zostawiła i spełnił zyczenie :)




Październik 09. Kolorowanka. Julia bardzo dokładnie koloruje kolorowanki. Bardzo rzadko wychodzi za linię. Tego nie ma po mnie ;). Ja nigdy nie miałam takiej cierpliwości. W zyciu nie skonczyłam kolorowac zadnej kolorowanki :).



Listopad 09. DZIAŁKA a na niej słoneczniki, strach na wróble, marchewki i słata. Choć jest jednokolorowy zupełnie mi to nie przeszkadza, gdyz tak duzo sie na nim dzieje ze ja w zasadzie widze wszystkie w kolory :)



Listopad 09. Choinkowy las.



Listopad 09. Ten rysunek uwielbiam. Na rowerze Tatuś wiezie w foteliku Julię. A ztyłu bałwanek. Rowerek jak widać z kółkami bocznymi :)

Listopad 09. Od lewej: aniołek, pingwin, kwiatek i parasolka :)


Listopad 09. Karteczka dla Natalki. Podpisana przez Julię :)




Środek karteczki :)



Grudzień 09. Pani sąsiadka przyniosła nam zabawkę zółwia i Julia go narysowała :)



Grudzień 09. Wykonane wczoraj. Bałwanek. Ja wycinałam kapelusz reszta należy do Julinki.

Grudzień 09. Wykonane wczoraj. Prezent na imieniny dla tatusia- ELMO :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz