środa, 12 maja 2010

Na planie teledysku do piosenki "Niekochanie" zespołu PIN :).

Ostatnio oglądałam Szansę na sukces w której uczestnicy prezentowali utwory zespołu PIN i gdy usłyszałam pierwsze dzwięki piosenki "Niekochanie" to przypomniało mi się jak dokładnie 2 lata temu moja siostra zabrała mnie na plan.... Owego słonecznego i bardzo ciepłego dnia ekipa z którą współpracuje moja siostra kręciła właśnie teledysk do owej piosenki. Bardzo miło wspominam tamten dzień. Bardzo wesoło było :). I chwaliłam się juz WSZĘDZIE owym przezyciem tylko nie na moim blogu :). Czas więc się pochwalić. Byłam tam i pomagałam :). ......i widać mnie na filmie making of Niekochanie. :)) Gdy po tak długim czasie ponownie obejrzałam ten filmik i siebie zobaczyłam to..................... Dwa lata minęły a czas dla mnie nie istnieje ;))))). Miły, miły był to dzień. Obie z siostrą wspominamy go bardzo dobrze. :)

http://www.youtube.com/watch?v=qgAF0kxBDQQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz