wtorek, 12 stycznia 2010

Litery na ścianie.

Muszę Wam coś pokazać.To moje napisy na ścianie. Uwielbiam teksty napisane na ścianach. I pewnego dnia wymyśliłam ze u nas taki zagości. Jak to u mnie bywa, wymyśliłam i jeszcze tego samego dnia miałam juz farbę i zrobione szablony. Szkoda tylko ze nie doczytałam o technice, bo..... doskonale widać jak to wyszło ;). Mój mąz śmiał się z tego cały wieczór i powiedział ze mam krzywe linijki :)). Ale nie ma tego złego..... to tylko ściany. Na tych ścianach się pouczę, a po malowaniu powstaną nowe super równe i piękne teksty. Mam juz pare w głowie. Ten gości przy wejściu. Uwielbiam go w połączeniu z naszym zdjęciem :). Ps To coś w lewym dolnym rogu to cień.

3 komentarze:

  1. wcale nie musi byc rowno. .................

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz przepiękne rzeczy! gratuluję talentu i gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, właśnie mają swój klimat :). Pozdrawiam Was Dziewczyny serdecznie!

    OdpowiedzUsuń