piątek, 22 stycznia 2010

Prezent od wnuczek z okazji Dnia Babci i Dziadka :)

A oto i prezent. Zapraszam tu:





Tego posta miałam dodać już dwa dni temu jako propozycję na prezent dla Dziadków ... ale że zagląda tu moja mama:) .... Więc sami rozumiecie. Nie mogłam tego zrobić, byłoby po niespodziance :). Julia wręczyła wczoraj swoim Dziadkom i Pradziadkom, Babciom i Prababciom laurki własnoręcznie narysowane i naklejone na kolorowe kartki. Wręczyła też ten oto filmik, ktory w środę robiłam do 2.30 w nocy. Przez co wyglądałam wczoraj jak zjawa :). Faza.... tak na filmiki :). Ale zrobię jeszcze tylko filmik dla drugich Dziadków i wystarczy:). Chyba zwyczajnie zatęskniłam za długim snem :)).

Okładka :).








W środku rysunki Juleńki.




Chyba Im się podobało;).

5 komentarzy:

  1. Bardzo Miła Pamiątka na długieee lata :)
    Wzruszające :)

    Gratuluje pomysłu :)


    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. PIEKNY!!! Nie można nie uronić łezki;)
    Magda )}i{(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaje uroniłam łezkę :)
    Dominisiu film jest śliczny i bardzo wzruszający,pamiątka na całe lata.
    Pomysłowa z Ciebie dziewczyna!
    Buźka Wanda

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Ja też się wzruszam za każdym razem kiedy go oglądam :). Pozdrawiam Dziewczyny :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmik przepiekny,wzruszający i ta piosenka.Dziękujemy,bardzo dziękujemy:):)Miła niespodzianka.Kochamy WAS!!!!Mama ,Tata-dziadkowie.

    OdpowiedzUsuń