wtorek, 19 stycznia 2010

Prawie pierwszy własnoręcznie zmontowany ..... :))

...filmik z sesji zdjęciowej z 2008 roku :)







A teraz geneza powstania filmu:).
Wczoraj padł mój komputer, a dokładniej, mój internet...... Na początku byłam baaaaaardzo zła. Zostałam odcięta od świata ;)! Ale nie ma tego złego.... poukładałam trochę zdjęć i nawet miałam w planie zrobić porządek na moim pulpicie. Nie zdązyłam jednak poniewaz do głowy wpadł mi pomysł zmontowania filmiku z sesji zdęciowej z 2008r :). Tak na próbę. Jak pomyślałam.... dalej juz znacie ;). Znalezienie podkładu nie było trudne poniewaz zawsze, gdy oglądam te zdjęcia, to tylko ta piosenka wpada mi do głowy (mimo iz tekst tej piosenki kompletnie sprzeczny do moich poczynań jest :))), więc za bardzo nie musiałam szukać. A samo układanie..... nie myślałam ze to takie fajne!! (ze tak sie wyraze jak dziecko :))). Tak naprawdę to chciałam tylko spróbować, zmierzyć się z tym. Nie sądziłam ze to takie proste:). No i jak się wciągnęłam to..... Ale oczywiście nie obyło się bez problemów, no i tak (dobrze przyznam się:)) zupełnie gładko nie było :)). Montowałam godzinę, co na ten program i TEN filmik to o wiele za długo :), no ale montowałam :))...... I juz prawie konczyłam! I juz prawie zapisywałam, ( a dodam ze była 24:30 na zegarze :)), kiedy nagle mój komputer zastrajkował TOTALNIE!! Ani nawet myszka nie raczyła pełznąć! I jak się domyślacie caaaaała moja mega, powstająca w ogromnych potach czoła praca PADŁA! Oj zdenerwowałam się-pisząc DELIKATNIE. Ale postanowiłam się nie poddawać. I od nowa kopiowałam, przenosiłam itd. Ale nauczona wcześniejszym doświadczeniem co chwilkę zapisywałam :)). I tak powstał ten oto mój prawie pierwszy (nie licząc wstawiania zdjęć do moich nagrań na YouTube) filmik. Zakończyłam pracę nad nim o godzinie 2:00 i rano czyli o godzinie 6:30 nie było mi tak wesoło-przyznam się szczerze- ale czego nie robi się dla zaspokojenia własnej ciekawości oraz wizji :))?! Teraz juz wiem, ze to nie będzie mój ostatni filmik! Dopiero zaczynam :))))) Tylko program muszę zmienić, bo ten taki za prosty jest :). Zyczę miłego oglądania i proszę o łagodność w ocenie, bo on skromny jest - to ja tylko taka nieobiektywnie oczarowana moim dziełem jestem ;))). A tu jako link na moja strone na YouTube http://www.youtube.com/watch?v=gDHYo09elLg. :) Pozdrawiam :).

2 komentarze:

  1. Świetna sesja zdjeciowa. Jesteś piękną kobietą ! Aż miło oglada sie te wszystkie foty :)

    zaraz wyślę maila z podpowiedzią jak wstawić filmik na blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Betsy Petsy, dziekuję Ci baaaardzo! Tak jak Ci napisałam w mailu- z nieba mi spadłaś! Jednak chodzą po ziemi jeszcze życzliwe osoby! Pozdrawiam Cie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń